Od początku istnienia firmy zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych inżynierów i techników serwisu, którzy na życzenie Klientów szkolą jak obsługiwać nowoczesne urządzenia, zapobiegają powstawaniu kosztownych problemów i szybko usuwają usterki.
Nasz profesjonalizm w tym zakresie potwierdza Certyfikat ISO 9001:2008 oraz autoryzacje wiodących producentów urządzeń biurowych.
Czas reakcji naszego serwisu – standardowo 8 godzin – możemy dostosować do indywidualnych potrzeb klienta!
Dodatkowa oferta:
- Dzierżawa urządzeń
- Umowy na kompletną obsługę wszystkich urządzeń w dużych instytucjach na specjalnych lub dedykowanych warunkach (standardowe, ryczałtowe, cykliczne, w systemie kosz za kopię)
- Korzystne wymiany starych urządzeń na nowe
- Audyty stanu technicznego i kosztów eksploatacji urządzeń drukujących i kopiujących (przy stałej współpracy bezpłatne)
- Pełne raporty stanu, ilości kopii i wydruków oraz kosztów eksploatacji wszystkich obsługiwanych urządzeń
- Dodatkowe szkolenia z zakresu obsługi i eksploatacji urządzeń
Dostępny jest już nowy, szybki i sprawny sposób pracy z naszym serwisem poprzez system
„e-Urządzenia”
Jako pierwsi w Polsce oferujemy tak rozbudowany funkcjonalnie, przyjazny dla klientów system pracy
z serwisem on-line.
e-Urządzenia
– to nieodpłatny dostęp do ewidencji własnych urządzeń z możliwością wprowadzenia zgłoszeń on-line, historii napraw z pełną dokumentacją, raportów statystycznych umożliwiających prowadzenie analizy kosztów eksploatacji, ilości posiadanych urządzeń, stopnia ich wyeksploatowania itp.
Aby uzyskać dostęp skontaktuj się z Działem obsługi serwisu:
tel. 32 356 30 50-52; e-mail: serwis@vector.katowice.pl
Posiadamy autoryzacje serwisowe producentów następujących marek sprzętu biurowego: